Saturday 24 March 2012

laman sosial yang memang soSIAL..upps! huhu

assalamualikum..saya tulis blog ni sejurus membace status anda di facebook..yer anda! hahaa. lawak2
ade ker patut.. first nk menyatakan rasa pelik kat mereka. memaki hamun sesuka hati jer..aku yang megang account Suka Hati pon taa begitu (bajet baik).haha.. 1st case: aku g la terbace status budak kolej aku ni..salah! membace.. sebb aku suka tgok dp dea cantek wok..huhu..ala ala macam ni la gaya yer. ''PAGI2 DA BUAT AKU PANAS!'' yes ko memg hot la cantek..huhu.. siap ade bukti lagi tu tunjuk kat semua..style la der .
aku pon punyer la tergosok gosok mata nk bace tulisan kat chat dy yang buat hati panas membara tu..ek eley beb..ingat ape td..setakat orang anta chat hai..sapa nama? boleh kenal ataupun tidak duduk kat mana dengan sapa ade no ataupon tidak....lalala~ (lagu adam ni) huhu..dey tu perkara biasa la..bukan semua facebooker ni baik..nama pon laman sosial..kalau ta suka ta payah la balas..lau bebanyak kali dea hantar..blok je account dea..lau aku pon rimas..huhu..ta payah la awk nak memarah dea..ni marah tahap dea boleh santau ko dek..mak saya pesan kalau ta suke seseorang pon..jagn marah gegile menyakitkan hati dgan memaki.. mara sikit2 gaya angin sepoi2 sudah..baru sempoi..ta pon ta payah layan lagsung..blok terus..diam2 jelar..bukan dea tau kan..kalau hangin macam halilintar..silap ari bulan..mengundang mara pulak kat seseorang tu..mak aku pesan camtu la sebab dea takut orang santau..hikhoook..huhu..
2nd case:
copy paste status ko? ko mara ta? ta mara? eleyh tipu...
kalau aku pon mara gak..tapi beradab la sikit cik adik yang comel..ni tidok..siap post gambo fb budk tu n status hot yang dy kopi panas tu..lau itu jer adek buat ta per la..boleh akak tgok smbil tergelak terguling..tapi bila gambo tu ade cop mohor berserta signature berbentuk FUCK! SHIT! JAHANAM KO! LAHHABAU!
(ceh aku lak lelebih) yang ni da ta betul dek.. laman sosial ni buknn la untuk saling berpuji puji macam ni comel..muka da cantek comel tapi dsebabkan mende alah camni jadi ta style la ..huhu..
ok jgn maramara k nnti cepat tua..anggap jer stutus awk tu hebad..macam boboboy..TERBAIK...!sbb tu dea copy..huhu.

ok da cukup da curhatku pagi2 ni..(5.30a.m) wooww!

#sesapa yang terasa patik mohon ampunn berjuta ampun..patik ta tulis di facebook mahupun tweeter..patik tulis di ini blog aku yang punya..SUKA HATI aku laa~ hahahahhah bye.
assalamualaikum

No comments:

Post a Comment