Wednesday 18 April 2012

paper math kertas1

assalamualaikum..ta jawab dose..


jawab tanda yer sayang..hehe~hari ni second day pspm2..alaa pspm tu ala ala spm jugak la bermakner yer..
ok sekarang adalah masa untuk melepaskan geraammm..
aku da dapat idea da..da dekat sgt pen gan ketas jwapan..betuul ta tipu..swear!
da taw da..ok baru dapat taw la..math no 3 paper1..sakit hatiku..musnah harapan ku..bak kata geisha remuk jantungku..grrr!! betul...no 10c pon sama. malam tadi..ingat lagi..pukul 2.30 pagi aku dok gegolek pegang Q&A math..perh gaya style sama dooe..tapi knapa..kenapa.. kenapaaaaaaaaaaaaa!! kenapa aku lupa.. ya Allah....
5 markah campur 7markah..atooyaii..belum lagi soklan len yang salah..
eerr..terkilann..aku da dapat idea..da taw da camane nk solve..then aku try ar solve..perh dapat! betul siot! tapi aku sedeyh gler..sbb kertas da hantar..aku hanya mmpu solve try n error atas kertas soklan yang bole take away after exam...cinaaaabeeeeeeeeeeeengg! tension!

No comments:

Post a Comment