Saturday 21 January 2012

magic of make up


kenapa perempuan suka make up? erk. supposed to be kenapa aku suka make up.. haha. tapi aku punya makeup hanya sekadar bedak compact maskara n gincu jela.. itu je teringin nak pakai celak bagai sbb tgok perempuan santek bercelak fuh mata menggoda.tapi aku takut ta sampai 10minit celak kat mata aku da jadi macam hantu..huhu so masa aku bersiap. tak sampai pon sejam,just  2minit je.

yang ni sekadar gamba hiasan . aku ta gne jenama ni pon.huhu

yang boys mesti tertanya tanya apa keajaiban make up ni kan? menyusah kan je.. but see this. this is what we called as the magic of make up!


cantik tak? cantik kan? comel giler.. nampak sweet je. auww!!



yang ni? erkk.. okay. now faham kan apa itu keajaiban make up..?
so.. bila kita ber makeup bukan diri sendiri je rasa seronok..sekeliling orang pon confident jer nk dekat gn kte.

P/s: oh kaum Adam.. jangan lihat pada rupa paras tapi lihat lah ketulusan hati. cantik itu datang dengan akhlak yang baik.

No comments:

Post a Comment